Menu

Merin

Planmatig gevelonderhoud en 24/7 bouwkundige dienstverlening

Uitdaging

Merin had de ambitie om het meest klantvriendelijke vastgoedbedrijf van Nederland te zijn. Om deze ambitie te realiseren was er behoefte aan een hoofdaannemer voor het planmatig onderhoud en de 24/7 dienstverlening voor de Haagse en Rotterdamse portefeuille van in totaal 40 gebouwen. De uitdaging was om deze onderhoudswerkzaamheden op een efficiënte en klantgerichte manier uit te voeren en zo de huurders tevreden te houden.

Aanpak

Om Merin optimaal te ondersteunen bij het planmatig onderhoud en de 24/7 dienstverlening hebben wij ons als hoofdaannemer opgesteld. Wij krijgen reguliere storingsopdrachten en 24/7 meldingen binnen, die wij snel en efficiënt oplossen. Dit varieert van glasherstel tot vloerreparatie en van schilderwerk tot het vervangen van plafondplaten. Bij alle werkzaamheden staat de tevredenheid van de huurders centraal en dat wordt gemeten via de NPS (Net Promotor Score). Om Merin hier optimaal in te ondersteunen pakken wij ook buiten reguliere werktijden meldingen op en voeren wij deze uit.

Resultaat

Door onze klantgerichte aanpak en onze flexibiliteit zijn de huurders van Merin zeer tevreden over de uitvoering van het planmatig onderhoud en de 24/7 dienstverlening. Merin kan hierdoor haar ambitie om het meest klantvriendelijke vastgoedbedrijf van Nederland te zijn waarmaken. "Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met Kloet. Ze zijn altijd bereikbaar en denken met ons mee. De korte lijntjes en de goede communicatie zorgen ervoor dat wij onze huurders de beste service kunnen bieden", aldus een tevreden klant van Merin.

Toekomst

Wij blijven ons als hoofdaannemer inzetten voor het planmatig onderhoud en de 24/7 dienstverlening van Merin. Door onze flexibiliteit en klantgerichte aanpak kunnen wij onze dienstverlening nog verder verbeteren en de huurders van Merin nog beter van dienst zijn. Wij kijken uit naar een verdere samenwerking met Merin om zo gezamenlijk de huurders tevreden te houden en de ambities van Merin te realiseren.

Kloet levert een hoge kwaliteit service en vanaf de directie tot aan de mensen op de werkvloer, stuk voor stuk zijn ze prettig in omgang en leveren het werk dat ze beloven. Ze kunnen zich goed in onze positie verplaatsen en zetten de huurders op de eerste plaats. - Merin

Andere cases

RenovatieInterparking

Bekijk het project

OnderhoudWoonstad Rotterdam

Bekijk het project

OnderhoudMaarsen Groep

Bekijk het project

RenovatieUnilever

Bekijk het project
Menu