Menu

Onze Visie

Door resultaatgericht onderhoud en projectinrichting én door het continue uitdagen van de status quo willen wij waarde blijven toevoegen voor onze opdrachtgevers. Alleen zo kunnen wij binnen ons vakgebied duurzame verandering teweeg brengen.

Onze Visie

Door resultaatgericht onderhoud en projectinrichting én door het continue uitdagen van de status quo willen wij waarde blijven toevoegen voor onze opdrachtgevers. Alleen zo kunnen wij binnen ons vakgebied duurzame verandering teweeg brengen.

Kernwaarden

  • Betrokken

    Onze oprechte betrokkenheid is terug te voeren op onze identiteit als familiebedrijf. Voor ons is het vanzelfsprekend om te streven naar duurzaam succes voor iedereen.
  • Betrouwbaar

    Een betrouwbare partner komt beloften na en communiceert helder en eenduidig. We brengen samen risico’s en problemen in kaart en pakken ze aan in plaats van af te schuiven.
  • Bevlogen

    Onze mensen zijn trots op de individuele bijdrage die zij aan het collectieve succes leveren. Die drive en passie voor het vak leiden tot resultaten waar je met recht trots op mag zijn.
  • Bekwaam

    Wij stimuleren en borgen vakbekwaamheid. Twee rechterhanden en kennis van innovatieve methodieken zijn onze bewezen randvoorwaarden voor succes.

Wat wij doen

Het bedrijf draagt een lange geschiedenis, waarbij we het altijd nog beter willen doen dan het jaar ervoor. Maar aan onze kernwaarden is eigenlijk nooit getoornd.
 

Vastgoedonderhoud wat houdt dit nu eigenlijk in? Voor ons betekent vastgoedonderhoud het signaleren en analyseren van onderhoudsbehoeften, het vertalen van die behoeften naar een slimme aanpak en het in goede banen leiden van de volledige uitvoering. Van schilderwerk tot glasherstel en van houtreparatie tot interieurontwerp.

Met onze dienstverlening willen wij eigenaren en gebruikers een zorgeloos en goed gevoel geven. Dat betekent dat wij datgene doen wat nodig is om een gebouw, een interieur en zelfs de omgeving van een gebouw in optimale conditie te brengen. Met altijd de zekerheid van de laagste kosten en met aandacht voor mens en milieu.

 

 

 

Kiezen voor een resultaatgerichte samenwerking met Kloet betekent kiezen voor een onderhoudspartner die het hele onderhoudstraject regisseert en keiharde garanties afgeeft.

Aanpak

Bij een resultaatgerichte samenwerking bieden wij een lange termijn oplossing door ketengerichte samenwerking met leveranciers en opdrachtgevers.

Wij vertalen de uitgangspunten en strategische doelen van onze opdrachtgever naar technische prestatie-eisen. Hierbij gaan wij niet over een nacht ijs. Wij gaan samen om de tafel zitten om in nauw overleg tot een meerjarenonderhoudsplan te komen.

Van het analyseren van de (on)mogelijkheden en de vertaling naar een strategisch onderhoudsplan tot en met het aanbrengen van het laatste likje verf; wij leiden de volledige onderhoudscyclus in goede banen. Deze aanpak leidt tot lagere transactiekosten en dus wezenlijke kostenreducties. Uiteraard koppelen we de voortgang proactief terug, inclusief verhelderende KPI- rapportages en sturingsinformatie. Daarnaast bieden wij kostenzekerheid. Wij committeren ons namelijk niet alleen aan het gewenste resultaat, maar garanderen bovendien dat wij dit resultaat voor een op voorhand vastgelegde prijs behalen. Ook als het even tegenzit.

Ons verhaal

  1. 1919. Ons familiebedrijf kent een lange en indrukwekkende geschiedenis. Terwijl de kruitdampen van de Eerste Wereldoorlog net opgetrokken zijn, besluit Frans Jacobus Kloet in 1919 een schildersbedrijf op te richten. Als ondernemer ziet hij kansen in de havens en scheepswerven van Vlaardingen.

  2. 1959. Na de Tweede Wereldoorlog zet het schildersbedrijf een groeispurt in. Onder leiding van zoon Jan Kloet worden de bakens deels verlegd, waarbij de snel opkomende petrochemische industrie de ‘tweede thuishaven’ wordt. In 1959 wordt een bedrijf overgenomen in Spijkenisse.

  3. 1970. In 1970 wordt een bedrijf overgenomen in Oostvoorne. In het midden van de jaren ’70 meldt de derde generatie zich aan het schildersfront. Meesterschilders en goede vrienden Henk Kloet en Sjaak Oerlemans werken samen in het bedrijf.

  4. 1985. In 1985 nemen zij Kloet over. Het duo blijkt niet alleen over schilderstalent te beschikken, maar ook over goed ontwikkeld zakelijk instinct. De activiteiten worden uitgebreid met stofferen en timmeren, zodat ook grotere organisaties – denk aan scholen, kantoren, hotels en zorginstellingen – bediend kunnen worden.

  5. 2007. In 2007 neemt Henk Kloet afscheid. Chris en Steven Oerlemans nemen zijn taken over. In 2009 komt ook Amy Davidson-Oerlemans naar het familiebedrijf.

  6. 2014. Sinds 2014 wordt het bedrijf voortgezet door Steven, Chris en Amy. Hoewel de organisatie met een gezonde dosis respect voor tradities blijft werken wordt er flink vernieuwd, waarbij duurzaam werken en resultaatgericht vastgoedonderhoud dé speerpunten zijn.

Team

Wij investeren volop in de ontwikkeling van onze medewerkers. Omdat wij ervan overtuigd zijn dat die investeringen zich terugbetalen, omdat wij vinden dat onze mensen het recht hebben om zich te ontplooien, maar ook omdat wij het van groot maatschappelijk belang vinden dat er aandacht wordt besteed aan het opleiden van vaklieden. Dat is nu misschien wel belangrijker dan ooit, want Nederland vergrijst en goed opgeleide onderhoudsprofessionals worden steeds schaarser.

Micha Vinkesteijn

Property manager

Judith Pakot

Financieel adm. medewerker

Steven Oerlemans

Bram Kabouw

Bedrijfsleider

Donna Schilder

Administratief medewerker

Jose Fernandez

Renovatie manager

Chris Oerlemans

Brian Kairupan

Adviseur Calculator

Sjaak Oerlemans

Adviseur

Arend van der Eijk

Adviseur

Jacques Oerlemans

Planner Glasafdeling

Amy Davidson-Oerlemans

Hans Valkenburg

Hoofd Administratie

Loek van Kester

Content marketeer

Frank Martijnse

Projectleider

Thony van Biezen

Projectleider Renovatie

Anneke de Visser

Projectsecretaresse

Astrid de Korver

Projectleider

Peter van Hesik

Projectleider

Arjen de Haas

Adviseur Calculator

Ron Rademakers

Projectleider planmatig onderhoud

Communicatie

Onderhoudswerkzaamheden aan de woning worden door gebruikers vaak als hinderlijk ervaren. Het verstoort het dagelijkse ritme. Wij weten, door onze ruime ervaring, hoe belangrijk het is om gebruikers goed te informeren. En ook wat dat kan opleveren.

Wij streven naar een gebruikersgerichte uitvoering door tijdens de voorbereiding, de uitvoering en de oplevering van het traject gebruikers van het vastgoed en anderen die belangrijk zijn te betrekken bij de opgave. Zo weten wij bijvoorbeeld waar risico’s liggen of waar extra aandacht aan gegeven moet worden. Ook voeren we tijdens het gehele traject tevredenheidsonderzoek uit.

Wij geloven in communicatie op maat en maken per project een communicatieplan. Om de realisatie van het project zo klantvriendelijk en efficiënt mogelijk uit te kunnen voeren, kijken we altijd naar de samenstelling van gebruikers. Een gedifferentieerde groep vraagt immers om een onderscheidende benaderingswijze. Een greep uit de middelen die wij hiervoor inzetten:

  • email.svgStartbrief
  • networking.svgKlankbordgroep
  • networking.svgBewonersbegeleider
  • tribune-line.svgBewonersspreekuur
  • balloons.svgViermoment

Sociaal ondernemerschap

Verantwoord en duurzaam ondernemen is altijd een integraal onderdeel van ons DNA geweest, lang voordat maatschappelijk verantwoord ondernemerschap een ‘trending topic’ werd. Dit uit zich onder meer in het gebruik van duurzame en milieuvriendelijke materialen, onze inzet op het gebied van veiligheid, onze betrokkenheid bij culturele initiatieven, onze transparante in- en externe communicatie en de goede zorg voor onze ‘eigen’ mensen. Dit zijn in onze optiek essentiële voorwaarden voor duurzaam zakelijk succes, waarbij niet quick wins of eenmalige winstmaximalisatie maatgevend zijn, maar de toegevoegde waarde die we hebben voor onze werknemers, opdrachtgevers, de maatschappij en het milieu waar wij deel van uitmaken.
 
Zo maken wij zo veel mogelijk gebruik van duurzame materialen die op zijn minst CO2 neutraal zijn en kiezen wij voor producten met een cradle-to-cradle keurmerk. Wij rijden als een van de eerste bedrijven in Nederland met de duurzame elektrische bestelauto’ s van Renault en inmiddels hebben we ook de eerste electrische bakfiets voor klusjes in de buurt. Maar ons sociale hart gaat nog verder dan dat. Wij streven een ideale wereld na waarbij wij als bedrijf geld kunnen verdienen en tegelijkertijd oplossingen kunnen bieden voor maatschappelijke problemen. Kloet is initiatiefnemer van - of betrokken bij - diverse maatschappelijke projecten als Vakbroeders en Schildersvakopleidingen is trotse sponsor van enkele culturele organisaties. 

Wij streven een ideale wereld na waarbij wij als bedrijf geld kunnen verdienen en tegelijkertijd oplossingen kunnen bieden voor maatschappelijke problemen.

Werken bij Kloet


Wij zijn een open, platte organisatie waar mensen in hun kracht gezet worden. Wij bieden kansen en stimuleren persoonlijke groei. Als familiebedrijf waarderen wij loyaliteit en betrokkenheid des te meer. Ons team is divers, maar deelt de drive en passie om als één organisatie vooruit te komen.

Spreekt je dit aan, ben je een echte vakman of –vrouw en deel je onze waarden en ambities, dan maken we graag nader kennis met je.


  • assignmentFinancieel Administratief medewerker

    Ben je zeer zorgvuldig en betrouwbaar, heb je oog voor detail terwijl je het overzicht behoudt, let je erop dat afspraken nagekomen worden en kunnen we naast het harde werken ook met je lachen? Dan heeft Kloet Onderhoud jou nodig! Als financieel administratief medewerker zorg jij ervoor dat de financiële administratie altijd up-to-date is. Je hebt een breed takenpakket en houdt je bezig met alle voorkomende werkzaamheden op rondom de financiële- en projectadministratie. Je hebt affiniteit met een (bouw-) projectorganisatie en bent vaardig in projectcontrole of ambieert je hierin te bekwamen. Je bent een leergierige administratieve topper en een hard werkende teamspeler. Je voert deze werkzaamheden uit samen met de collega’s van de administratie. Als team dragen jullie zorg voor de projectcontrole, salarisadministratie, crediteuren en debiteuren, handhaving van de wet- en regelgeving, ICT, wagenparkbeheer en schades en verzekeringen. Functie-eisen • Een afgeronde financiële mbo opleiding (richting bedrijfseconomie, bedrijfsadministratie of vergelijkbaar); • Ervaring met financiële software en de digitale verwerking van facturenstromen • Vaardigheid met MS Office is vereist, vaardigheid met MS Power BI is een pré. • Affiniteit met techniek, vastgoed, bouw en juridische zaken; • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; • Je bent minimaal 37,5 uur beschikbaar; • Een kandidaat die woonachtig is nabij Vlaardingen geniet de voorkeur. Ben je enthousiast? Stuur dan je motivatiebrief inclusief Curriculum Vitae naar info@kloetonderhoud.nl

    Solliciteren

  • assignmentCalculator / Adviseur

    Voor het versterken van het klantteam planmatig onderhoud en renovaties zijn wij op zoek naar een calculator/ adviseur. Samen met het team van projectleiders en teamleiders ben je als calculator de adviseur van onze opdrachtgevers. Je denkt actief mee in het zoeken naar de optimale scenario voor het (meerjarig) in stand houden of upgraden van vastgoed. Op basis van jouw analyse van de toestand van het complex worden plannen uitgewerkt en door jou overlegd met de interne en externe stakeholders. Als calculator rapporteer je aan de operationeel directeur en maak je deel uit van wisselende projectteams onder leiding van een projectleider. Met dit team ben je verantwoordelijk voor het voorbereiden en uitwerken van offertes en onderhoudsadviezen, voor onze Renovatie, RGS- en onderhoudsprojecten. Voor deze functie zoeken wij een resultaatgerichte kandidaat met brede bouwkundige kennis en ervaring in onderhouds- en renovatieprojecten. De kandidaat is gericht op continue verbetering, sterk in de communicatie en is in staat om medewerkers te inspireren. Wat zijn je taken? - Jouw taken bestaan uit het inspecteren, inventariseren, adviseren, begroten en begeleiden van RGS- en onderhoudsprojecten. De projecten bestaan uit diverse werkzaamheden zoals: schilderwerk, gevelreiniging, betonrenovatie, voeg- en metselwerk, glaswerkzaamheden, houtrotsanering, kozijnvervanging etc. - Je denkt in innovatieve oplossingen en neemt met jou communicatieve vaardigheden de opdrachtgevers hierin mee. - Je maakt meerdere onderhoudsscenario’s, om per project het beste onderhoudsscenario te realiseren voor onze opdrachtgever. - Je overlegd met je collega’s en partnerbedrijven welke kansen en risico’s er binnen het project zijn en komt samen tot de juiste prijsvorming Wat verwachten wij van jou als persoon? - Je toont de wil en kracht om business te genereren doordat je kansen ziet en pakt. - Je werkt op een systematische wijze, stelt prioriteiten, brengt structuur aan en houdt deze vast in de dagelijkse gang van zaken. - Je bent erop gericht om zaken systematisch te onderzoeken. - Je komt met originele oplossingen voor problemen, bedenkt nieuwe werkwijzen en zoekt naar alternatieve invalshoeken. - Je bezit een sterk aanpassingsvermogen - Mensen om je heen waarderen jouw accuratesse, gedetailleerdheid en doordat je consequent let op details. - Je stelt hoge eisen aan de kwaliteit van producten en diensten en handelt daarnaar. - Je bent in het bezit van goede presentatievaardigheden zodanig dat jouw eigen verhaal effectief en informatief overgedragen wordt aan het team waarin je werkt. - Je hebt een HBO werk- en denkniveau. - Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. - Je bent in het bezit van een rijbewijs B en bij voorkeur ook een VCA VOL diploma. - Je bent vaardig in het gebruik van Microsoft Office. Wat kun je van ons verwachten? - Een gezonde onderneming met sterke groeiambitie waar teamspirit en verantwoordelijkheid hoog in het vaandel staan. - We werken hard, maar op een plezierige manier - Een gevarieerde functie met veel verantwoordelijkheid waarin je onderscheidend kunt zijn. - Je werkt samen met deskundige collega's. - Marktconform salaris en een goed pakket aan arbeidsvoorwaarden. - We bieden volop ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling in projecten - Salaris conform leeftijd en ervaring - Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden

    Solliciteren

  • assignmentGlaszetter

    Kloet is op zoek naar ervaren glaszetters. Ben je enthousiast en voldoe je aan onze eisen, stuur dan gelijk je sollicitatiebrief naar info@kloetonderhoud.nl! Wij zijn op zoek naar een Glaszetter 2. Je hebt ervaring in het plaatsen van glas en het plaatsen van glazen puien en ruiten op projectbasis. Daarnaast coördineer je de uitvoering op de werkvloer samen met de teamleider/uitvoerder zodat de projecten goed verlopen. Je communiceert dagelijks de voortgang en de verbetermogelijkheden met je teamleider of de projectleider. - Je denkt oplossingsgericht - Werkt precies en gedetailleerd - Kunt werken voorbereiden en inmeten - Hebt ervaring met het na-isoleren van isolatieglas - Beschikt bij voorkeur over vaktechnische certificaten/ diploma's - Bent servicegericht en beleefd. Wacht niet langer en kom ons gezellige team versterken!

    Solliciteren

  • assignmentKCC medewerker

    Bij Kloet onderhoud zijn wij op zoek naar een KCC-medewerker die het team komt versterken. Heb je ervaring met klantcontact en werk je het liefst in een omgeving met structuur, orde en regelmaat? Dan ben jij in dit klantcontactcenter-team perfect op je plek! Lees snel verder om te ontdekken waarom deze vacature niet zomaar voor iedereen is weggelegd. Functie In deze fulltime functie ben je, zowel telefonisch als persoonlijk, het aanspreekpunt voor de opdrachtgevers en vastgoedgebruikers. Je bouwt persoonlijk goede relaties op met partnerbedrijven en gebruikt jouw communicatieve vaardigheden om tot de kern te komen. Vragen over vastgoed onderhoud, storingen en het inplannen van afspraken gaan jou goed af. Met jouw administratieve talenten kun jij de uitvoering, bestelling en planning van werkzaamheden goed vastleggen in onze bestaande systemen. Daarnaast behoort de financiële afwikkeling tot een van je taken. Over Kloet Onderhoud Kloet Onderhoud is een familiebedrijf dat bestaat sinds 1919, waarbij we het altijd nog beter willen doen dan het jaar ervoor. Kloet ontzorgt vastgoedeigenaren en bewoners in het vastgoedonderhoud. De projecten bestaan uit diverse werkzaamheden zoals: schilderwerk, gevelreiniging, betonrenovatie, voeg- en metselwerk, glaswerkzaamheden, houtrotsanering, kozijnvervanging en meer. Het is een gezonde onderneming met sterke groeiambitie waar teamspirit en verantwoordelijkheid hoog in het vaandel staan. We werken hard, maar met plezier. Wat kan jij verwachten? - Een gevarieerde functie. - Direct een vast dienstverband. - Een leuk team van deskundige collega’s. - Een informele werksfeer met korte lijnen. - Marktconform salaris CAO SAG | schaal 7. - We bieden volop ruimte voor persoonlijk groei en ontwikkeling. - Uitstekende secondaire arbeidsvoorwaarden. Wat vragen we? - Minimaal MBO 3 werk- en denkniveau, een technische opleiding of werkervaring richting bouwkunde heeft de grote voorkeur. - Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie. - Affiniteit met gebouwen, planmatig onderhoud en renovatie. - Je werkt gestructureerd en bent communicatief vaardig - Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend (mondeling en schriftelijk). Voel jij je thuis in deze vacature en lijkt het je leuk om voor Kloet te komen werken? Neem dan contact met ons op. De affiniteit met gebouwen vinden wij net zo belangrijk als ervaring in het vak. We komen graag met je in gesprek. Enthousiast en wil je graag solliciteren? Stuur jouw cv en motivatiebrief vóór 30 november naar info@kloetonderhoud.nl

    Solliciteren

  • assignmentJunior Projectleider

    Bij Kloet onderhoud zijn wij op zoek naar een junior projectleider die het team komt versterken. Heb je ervaring met klantcontact en werk je het liefst in een omgeving met structuur, orde en regelmaat? Dan ben jij in dit klantcontactcenter-team perfect op je plek! Lees snel verder om te ontdekken waarom deze vacature niet zomaar voor iedereen is weggelegd. In deze actieve functie ben je, zowel telefonisch als persoonlijk, het aanspreekpunt voor de opdrachtgevers en vastgoedgebruikers. Je bouwt persoonlijk goede relaties op met partnerbedrijven en gebruikt jouw communicatieve vaardigheden om tot de kern te komen. Technische vragen over vastgoed onderhoud, storingen en het inplannen van afspraken gaan jou goed af. Je geeft leiding over de glasafdeling en met jouw administratieve talenten kun jij de uitvoering, bestelling en planning van werkzaamheden goed vastleggen in onze bestaande systemen. Daarnaast behoort de financiële afwikkeling tot een van je taken.

    Solliciteren

  • assignmentTechnisch Administratief Medewerker

    Ben jij op zoek naar een uitdagende functie in een dynamische en groeiende organisatie? Wil jij graag bijdragen aan het optimaliseren en aanvullen van gegevens in het onderhoud managementsysteem en zorg dragen voor de administratie Beheer en Onderhoud? Dan ben jij onze nieuwe Technische Administratief Medewerker! Als Technisch Administratief Medewerker ben jij de spil in het web voor onze projecten en contracten. Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van contractwijzigingen en reparatieverzoeken, het monitoren van uitvoering en het zorgdragen dat deadlines worden behaald. Ook verzorg je werkvoorbereiding en administratieve uitwerking en draag jij zorg voor de facturatie van werkbonnen. Wij zoeken iemand met MBO+ werk- en denkniveau in een administratieve of technische richting. Heb je minimaal 2 jaar ervaring in een technische omgeving of wil jij graag je kennis bijwerken? Dan ben jij de ideale kandidaat voor ons! Onze ideale kandidaat is zelfstandig en oplossingsgericht. Jij staat stevig in je schoenen en hebt een proactieve houding. Door jouw enthousiasme en gedrevenheid weet jij elke uitdaging tot een succes te maken. Wij bieden jou een uitdagende functie in een groeiende organisatie. Je komt te werken in een team van enthousiaste en gedreven collega's. Daarnaast bieden wij jou de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen en door te groeien binnen de organisatie. Klinkt dit als de ideale baan voor jou? Reageer dan direct op deze vacature en wie weet word jij onze nieuwe Technische Administratief Medewerker! • Het optimaliseren/aanvullen van gegevens in het onderhoud managementsysteem • Contract wijzigingen verwerken • Verzorgen van de administratie Beheer en Onderhoud • Uitvoeren opdracht reparatie verzoeken • Monitoring uitvoering en zorgdragen dat deadlines worden behaald • Verzorgen van correcte communicatie met de klant • Verzorgt werkvoorbereiding en administratieve uitwerking • Draagt zorg voor de facturatie van werkbonnen • Bereid te werken op een afdeling in ontwikkeling en bereid om hier op eigen initiatief aan bij te dragen Profiel • Ervaren of onervaren met veel enthousiasme • MBO+ werk- en denkniveau; administratief of technisch • Minimaal 2 jaar ervaring in een technische omgeving of bereid de kennis bij te werken • Staat stevig in je schoenen, zelfstandig oplossingsgericht • Je bent per direct beschikbaar of kan op korte termijn op gesprek • minimaal 30 uur in de week beschikbaar

    Solliciteren




Open sollicitaties

Geen openstaande of geschikte vacature? Laat ons weten waarom jij in ons team past door je motivatie en cv te sturen naar info@kloetonderhoud.nl

Gedragscode

De onderhoudsbranche is een van de meest arbeidsintensieve sectoren. Welk project wij ook oppakken, er zijn altijd mensen bij betrokken. De uitspraak dat mensen het grootste kapitaal van een bedrijf zijn, gaat in ons geval dan ook zeker op. Dit is een van de redenen waarom wij constant investeren in veilige werkwijzen. Bovendien beseffen wij ons dat wij in een bredere maatschappelijke context opereren. Daarom zetten wij alles op alles om de impact van onze activiteiten op de omgeving en het milieu te minimaliseren. Kloet vindt het belangrijk dat in- en externe stakeholders veiligheid, milieu en gezondheid serieus nemen en wil daarin graag een voorbeeldrol vervullen.

Kloet Vlaardingen BV
BTW: NL001317659B01
KvK: 24205807
N-rekening: NL16ABNA0415639743
G-rekening: NL12ABNA0995097348

Kloet Voorne-Putten BV
BTW: NL001087307B01
KvK: 24212152
N-rekening: NL50ABNA0410586692
G-rekening: NL90ABNA0995097496



 

Keurmerken

  • ISO 55001:2014
    Kloet heeft wereldwijd als eerste service provider in de vastgoedsector het ISO 55001:2014 certificaat behaald. Onze methodiek vertaalt de organisatiestrategie van vastgoedeigenaren naar onderhoudsscenario's die meetbaar bijdragen aan de strategie van de eigenaar. Deze manier van werken leidt aantoonbaar tot lagere kosten en een hoger rendement op de exploitatie van vastgoed. Certificaat downloaden
  • ISO 9001:2015
    Kloet is in het bezit van het ISO 9001:2015 certificaat omdat ons managementsysteem voldoet aan alle normeisen op het gebied van kwaliteitsmanagement. Dit houdt in dat wij kunnen voldoen aan de eisen van klanten, de van toepassing zijnde wet- en regelgeving en de eisen van de organisatie zelf. Certificaat downloaden
  • VCA**
    Het VCA** systeem waarborgt ons beleid op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu en biedt heldere handvatten om te excelleren. Dat is een doorlopend proces. Binnen onze volledige organisatie wordt ingezet op verdere ontwikkeling van relevante kennis en vaardigheden, zodat wij een nog betere en betrouwbaardere partner voor onze klanten worden. Door het in- en externe veiligheidsbewustzijn te stimuleren, verkleinen wij de kans op ongevallen, overlast en overige negatieve omgevingseffecten. Certificaat downloaden
  • Erkend leerbedrijf
    Kloet Onderhoud is een erkend leerbedrijf. Niet alleen wordt leerlingen de mogelijkheid gegeven het vak te leren, ook huidige medewerkers krijgen de kans zichzelf verder te ontwikkelen. Het doel is niet alleen het verhogen van de kwaliteit van leerlingen en medewerkers, maar ook zelfontplooiing. Kloet Onderhoud heeft in samenwerking met het Ministerie van VROM en de Gemeente Vlaardingen de standaard ontwikkeld voor inburgering op de werkvloer voor allochtone medewerkers in het MKB.
  • Kenniscentrum Handel
    Kloet is in het bezit van een KCH-certificaat en daarmee een erkend stagebedrijf voor vakopleidingen op het gebied van hout, meubel en interieur.
  • ERM certificaat Historisch Schilderwerk
    Kwaliteitsverklaring voor procescertificatie op basis van BRL 4000 onderhoud en restauratie monumenten, versie 1.5 d.d. 30-11-2018 en URL 4009 Historisch Schilderwerk, versie 2.0 d.d. 25-09-2020 afgegeven door KIWA Certificaat downloaden
Menu